Новини

Светлана Пилюк для Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Школа молодого вчителя історії 
«Від наставника до початківця»

27.02.2020 р. на базі ММК відбулося заняття «Школи молодого вчителя» «Використання цифрових та інноваційних технологій на уроках історії». Вчителі-коучі Назаренко Т.Т., Юницька В.М. (ЗЗСО №5) провели треніг-навчання щодо використання одного з сучасних методів навчання –сторітелінгу. Вчителі познайомились з блогом Назаренко Т.Т., яка продемонструвала можливості блогу, як ресурсу для створення свого інтернет – представництва і використання його в освітньому процесі, інструменту педагогічної взаємодії.
Наталія Горпинченко, методист ММК
Застосовуємо онлайн-інструменти на уроках історії

26.02.2020 р. проведено творчий майданчик вчителів історії по проблемі «Використання смарт і мобільних технологій у формуванні компетентностей на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін». Дорфман С.В. (ЗЗСО №26), Данилейко О.І. (НВК №16),
Назаренко Т.Т. (ЗЗСО №5) провели треніг-навчання з використання у освітньому процесі онлайн-сервісів. Під час заняття вчителі працювали з платформи для створення тестів: Google Форми, Kahoot, Classtime, як використовувати QR-коди у навчанні та інструментами для генерації QR-кодів, з національною онлайн-платформою «Дія. Цифрова освіта», навчальний курс якої дозволить учителю дізнатись, як створити Google форму, як адмініструвати завдання онлайн, як застосовувати інтерактивний формат, як зацікавити учнів та утримувати їх інтерес до навчання.Сьогодні, володіючи цифровими навичками, педагог зможете ефективно та безпечно застосовувати технології в роботі та навчанні, для професійного та особистісного розвитку.
Методист ММК Наталія Горпинченко


Музейні уроки як засіб формування пізнавальних інтересів учнів

Музейна кімната історії школи та народознавства стала візитною карткою Полтавської школи №5, де постійно проводиться просвітницька робота: екскурсії, зустрічі з цікавими людьми, презентації проектів учнів. Вона - центр обміну досвідом між педагогами. У школі склалася традиція проводити музейні уроки для учнів школи. Було проведені уроки-екскурсії і для учнів початкової школи.
Юні відвідувачі мали змогу повною мірою зануритися у глибину віків і дізнатися про сторінки історії школи, традиції українського народу та історію України. 

У ході інтерактивного заняття учні ділились враженнями від музейної експозиції, цікавились побутом українців.

Інтерес до вивчення історії краю проявили також учні середньої школи. Під час виховних годин у цих класах проведені музейні уроки, які сприяють вихованню в учнів допитливості, цілеспрямованості, ініціативності, дисциплінованості, прагнення дізнатися щось нове. Джерелом нової інформації для учнів є не тільки розповідь учителя, але й оригінальні пам’ятки історії та культури українського народу.

Готуючись до уроків в музеї варто звертати увагу на те, щоб матеріал мав суспільно - корисну спрямованість, був пошуково - дослідним за характером, доцільно давати випереджувальні завдання. Саме це пробуджує в дітей глибокий інтерес до вивчення історії рідного краю, сприяє навченості синхронізувати події.

Цікавим є етап залучення до краєзнавчих проектів ветеранів та випускників школи, батьків учнів. Спільна робота з батьками стимулює пізнавальні інтереси дітей, робить пошуковий процес захоплюючим.

Таким чином, краєзнавчі проекти відкривають широкий простір для творчості, самостійної роботи учнів, сприяють формуванню ключових компетентностей, підвищують інтерес учнів до навчання.

Тетяна Назаренко

Немає коментарів:

Дописати коментар