Матеріали
для дистанційного навчання під час
карантину
з 12 березня до 29 травня 2020 року


Результати надсилайте на e-mail адрес
nazarencontt@gmail.com


Результати надсилайте на e-mail адрес
nazarencontt@gmail.com
З 10:00 на YouTube-каналі МОН буде гаряче – ми розпочинаємо трансляцію уроків для учнів 5-11 класів на карантині.
Завантажуйте собі розклад на цей тиждень з конкретними темами – та мерщій вчитися) Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Для вашої зручності на нашому YouTube-каналі ми зробили окремі списки відтворення для кожного класу, де за розкладом з’являтимуться уроки. Так:
5 клас – bit.ly/USO5class
6 клас – bit.ly/USO6class
7 клас – bit.ly/USO7class
8 клас – bit.ly/USO8class
9 клас – bit.ly/USO9class
10 клас – bit.ly/USO10class
11 клас – bit.ly/USO11class
Якщо у вас не найкращий доступ до Інтернету, то уроки можна дивитися і по телевізору на 14 телеканалах та медіаресурсах.
Всесвітня
історія. Історія України
(інтегрований курс)
6 -А, 6 - В класи
Антична цивілізація та її сусіди
І модуль
Військова експансія Риму. Диктатура Цезаря
Опрацювати §46, завдання 3 стор. 146, §47
Алгоритм дій.
1. Зареєструватися.
2. Тести.
3. Історія України. Завдання до вебінарів.
4. Пройти тест до теми 2. Стародавня історія України.
5. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)
Римські боги і богині
Римські боги і богині
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати на е-mail
ІІ модуль
Римська імперія. Октавіан Август. Римське
право. Мистецтво
Давнього Риму.
Опрацювати §48, §49
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
освітню платформу Edmodo або е-mail
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
освітню платформу Edmodo або е-mail
Стародавній Рим
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
Мистецтво Стародавнього Риму
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
Уроки на екрані
YouTube-канал "Уроки історії Пітона Каа"
Культура Римської республіки (укр.) Давня Греція та Рим
Культура Римської імперії (укр.) Давня Греція та Рим
Наука в Стародавньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим
Література Давнього Риму (укр.) Давня Греція та Рим
Архітектура і будівництво в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим
Скульптура в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим
ІІІ модуль
Культура Римської імперії (укр.) Давня Греція та Рим
Наука в Стародавньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим
Література Давнього Риму (укр.) Давня Греція та Рим
Архітектура і будівництво в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим
Скульптура в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим
ІІІ модуль
Кризові явища в Римській імперії.
Виникнення і поширення християнства.
Поділ Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії
Опрацювати § 50, 51, 52
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Римська імперія. Діоклетіан і Константин
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Виникнення і поширення християнства.
Опрацювати § 52
Опрацювати відеоматеріал за посиланням
Опрацювати відеоматеріал за посиланням
YouTube-канал "Уроки історії Пітона Каа"
Виникнення християнства (укр.) Давня Греція та Рим
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
ІІІ модуль
Поділ Римської імперії.
Падіння Західної Римської імперії
Опрацювати § 52
Опрацювати відеоматеріал за посиланням Падіння Західної Римської імперії
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
ІІІ модуль
Давні слов’яни
Опрацювати § 53
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
3. 6 клас. Історія. Захоплення влади в Римі Цезарем (Тиж.2:СР)
4. 6 клас. Історія. Диктатура Цезаря (Тиж.2:ПТ)
5. 6 клас. Історія. Римська імперія. Октавіан Август (Тиж.3:СР)
6. 6 клас. Історія. Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї (Тиж.3:ПТ)
7. 6 клас. Іст.орія. Культура Давнього Риму (Тиж.4:СР)
8. 6 клас. Історія. Кризові явища в Римській імперії (Тиж.5:СР)
Шановні шестикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Історія
України
9 - Б клас
І модуль
Алгоритм дій.
1. Зареєструватися.
1. Зареєструватися.
2. Тести.
3. Історія України. Завдання до вебінарів.
4. Тема 11, 12, 13(1), 13(2), 14, 15
5. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)
Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації
ІІ модуль
Соціально-економічний розвиток українських земель
Опрацювати § 23
Тести на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Опрацювати § 24
Практична робота.
Підготувати
доповідь «Українська політична думка: між федералізмом і самостійністю»,
«Правозахисні аспекти в діяльності лідерів українського національного руху».
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Події революції 1905-1907 рр. в Україні.
Опрацювати § 25
Опрацюйте відеоматеріал за посиланням Україна під час Першої російської революції 1905-07 рр. (укр.) ЗНО з історії України.
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Наддніпрянська
Україна в 1907-1914 роках
Опрацювати § 26
Опрацюйте відеоматеріал за посиланням
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель
на початку ХХ
ст.
Опрацювати § 27
Опрацюйте відеоматеріал за посиланням
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Суспільно-політичне життя
на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
Опрацювати § 28-29
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Суспільно-політичне життя
на західноукраїнських землях на початку ХХ століття.
на західноукраїнських землях на початку ХХ століття.
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ
В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Розвиток освіти і науки
в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ
В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Розвиток освіти і науки
в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Опрацювати § 30-31
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
1.9 клас. Історія України. Суспільно-політичне життя у 60-80-х рр. XIX ст. (Тиж.1:ПН)
2. 9 клас. Історія України. Політизація українського руху в 90-ті рр. XIX ст. (Тиж.1:ВТ)
3. 9 клас. Історія України. Соціально-економічний розвиток у складі Російської імперії (Тиж.2:ПН)
4. 9 клас. Історія України. Суспільно-політичне життя в Надніпрянській Україні (Тиж.2:ВТ)
5. 9 клас. Історія України. Російська революція 1905–1907 рр. на території України (Тиж.3:ВТ)
6. 9 клас. Історія України. Діяльність українських парламентських громад (Тиж.4:ВТ)
7. 9 клас. Історія України. Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. (Тиж.5:ПН)
8. 9 клас. Історія України. Ідеї автономії та самостійності в програмах (Тиж.5:ВТ)
2. 9 клас. Історія України. Політизація українського руху в 90-ті рр. XIX ст. (Тиж.1:ВТ)
3. 9 клас. Історія України. Соціально-економічний розвиток у складі Російської імперії (Тиж.2:ПН)
4. 9 клас. Історія України. Суспільно-політичне життя в Надніпрянській Україні (Тиж.2:ВТ)
5. 9 клас. Історія України. Російська революція 1905–1907 рр. на території України (Тиж.3:ВТ)
6. 9 клас. Історія України. Діяльність українських парламентських громад (Тиж.4:ВТ)
7. 9 клас. Історія України. Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. (Тиж.5:ПН)
8. 9 клас. Історія України. Ідеї автономії та самостійності в програмах (Тиж.5:ВТ)
Шановні дев'ятикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Всесвітня
історія
9 - Б клас
І модуль
І модуль
Моденнізація країн Європи та Америки
в останній третині ХІХ – на початку
ХХ ст.
Пробудження Азії
Опрацювати § 23, 24; завдання 13.
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
ІІ модуль
Міжнародні відносини
(друга половина ХІХ – початок
ХХ ст.)
Опрацювати § 26
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
ІІІ модуль
Культура народів світу
наприкінці XVIII – у XIX ст.ст.
наприкінці XVIII – у XIX ст.ст.
Опрацювати § 27, 28, стор. 249, узагальнення знань за розділами IV, V (усно). стор. 250-251. Основні ідеї, здобутки, виклики "довгого" XIX ст.
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
освітню платформу Edmodo або е-mail
Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
1. 9 клас. Всесвітня історія. Австро-Угор.– дуалістична монархія. Рос-тур війна 1877-1878 рр.(Тиж.1:ЧТ)
2. 9 клас. Всесвітня історія. Японія та Китай сер. ХІХ - поч. ХХ ст.(Тиж.2:ЧТ)
3. 9 клас. Всесвітня історія. Спроби модернізації Османської імперії (Тиж.3:ЧТ)
4. 9 клас. Всесвітня історія. Міжнародні відносини наприкінці XIX – на початку XX ст. (Тиж.4:ЧТ)
2. 9 клас. Всесвітня історія. Японія та Китай сер. ХІХ - поч. ХХ ст.(Тиж.2:ЧТ)
3. 9 клас. Всесвітня історія. Спроби модернізації Османської імперії (Тиж.3:ЧТ)
4. 9 клас. Всесвітня історія. Міжнародні відносини наприкінці XIX – на початку XX ст. (Тиж.4:ЧТ)
Шановні дев'ятикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Географія:
материки і океани
7 - А, 7 - Б класи
І модуль
Географічне
положення Євразії.
Дослідження та освоєння Євразії
Дослідження та освоєння Євразії
Тектонічна будова. Рельєф. Клімат
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати § 42,
§43, зав. 3 стор. 207, §44.
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 41,
§42, завд. 1 стор. 205, §43.
§42, завд. 1 стор. 205, §43.
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 44,
§45, завд. 1 стор. 201.
Алгоритм дій.
1. Зареєструватися.
2. Готуйся до ЗНО.
3. До всіх курсів.
4. Географія. Загальна географія.
5. Переглянути курс.
6. Курс.
7. Тиждень 1: Географічне
пізнання Землі.
8. Лекція 2: Географія Нового
часу
9. Прогрес.
10. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)
Євразія
ІІ модуль
Води
суходолу Євразії
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань.
Опрацювати § 45, §46
Опрацювати § 45, §46
Підручник. Географія. С.Г.Коберник.
Опрацювати § 44, §45
Опрацювати § 44, §45
Підручник. Географія. В.М.Бойко.
Опрацювати § 46
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Опрацювати § 46
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на
Географічна номенклатура Євразії
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІ модуль
Природні зони Євразії.
Арктичні пустелі. Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу. Лісостепи й степи. Напівпустелі й пустелі. Субтропічні ліси. Савана. Субекваторіальні та екваторіальні ліси.
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань.
Опрацювати § 47, §48
Опрацювати § 47, §48
Підручник. Географія. С.Г.Коберник.
Опрацювати § 46, §47
Опрацювати § 46, §47
Підручник. Географія. В.М.Бойко.
Опрацювати § 47, 48
Опрацювати відеоматеріал за посиланням
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
ІІ модуль
Вертикальна
поясність гір Євразії. Зміни природи людиною
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань.
Опрацювати §48, 49
Опрацювати §48, 49
Підручник. Географія. С.Г.Коберник.
Опрацювати § 48
Опрацювати § 48
Підручник. Географія. В.М.Бойко.
Опрацювати § 49
Опрацювати відеоматеріал за посиланням ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ ВИСОТНА ПОЯСНІСТЬ
Дослідження Здійснення уявної
подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів
та природних комплексів
(подорож віртуальна з використанням карт атласу)
ІІ модуль
Населення та держави Євразії
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань.
Опрацювати §50
Опрацювати §50
Підручник. Географія. С.Г.Коберник.
Опрацювати § 49
Опрацювати § 49
Підручник. Географія. В.М.Бойко.
Опрацювати § 50, 51, 52
ІІ модуль
Найбільші держави Європи: Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Росія.
Найбільші
держави Азії: Китай, Японія.
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань.
Опрацювати §51, 53
Опрацювати §51, 53
Підручник. Географія. С.Г.Коберник.
Опрацювати § 49
Опрацювати § 49
Підручник. Географія. В.М.Бойко.
Опрацювати § 53, 54, 55, 56
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати на освітню платформу
Edmodo або е-mail
ІІ модуль
Зв’язки України з країнами Європи та Азії
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань.
Опрацювати §52
Посилання на електронний підручник Географія. Г.Д.Довгань.
Підручник Географія за 7 клас Г.Д. Довгань, О.С. СтадникЄвразія
ІІ модуль
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Повторитити § 42 - 52
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Повторити § 41 - 49
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Повторити § 44 - 56
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати на освітню платформу
Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Океани
Тихий океан Атлантичний океан
Тихий океан Атлантичний океан
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати §54, 55, 56
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 50, 51, 52
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 57, 58, 59
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
Знайди на карті острови Атлантичного океану
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Індійський океан Північний Льодовитий океан
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати §57, 58
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 53, 54
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 60, 61
Знайди на карті острови Індійського океану
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Вплив людини на природу материків й океанів
Використання природних багатств материків та
океанів
Екологічні проблеми материків та океанів
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати §59, 60
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 55, 56
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 62, 63, 64
Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
2. 7 клас. Географія. Тектонічна будова. Рельєф, роль внут. і зов. сил у його формуванні. Ч2 (Тиж.1:СР)
4. 7 клас. Географія. Кліматичні пояси. Типи клімату. Практична робота №11 (Тиж.2:СР)
5. 7 клас. Географія. Води суходолу (Тиж.3:СР)
6. 7 клас. Географія. Природні зони. Вертикальна поясність (Тиж.4:СР)
7. 7 клас. Географія. Євразія. Охорона природи (Тиж.5:ПН)
5. 7 клас. Географія. Води суходолу (Тиж.3:СР)
6. 7 клас. Географія. Природні зони. Вертикальна поясність (Тиж.4:СР)
7. 7 клас. Географія. Євразія. Охорона природи (Тиж.5:ПН)
Шановні семикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Україна у
світі: природа, населення
8-А, 8-Б,
8-В клас
І модуль
Природні
умови і ресурси Чорного і Азовського морів
Опрацювати §38. Поміркуйте
стор. 197, §39
Практичне завдання 2, стор. 202
Берегова лінія Чорного моря
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІ модуль
Природокористування
Опрацювати § 40. 41, 42
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Населення України та світу
Демографічні процеси та статево-віковий склад
населення світу та України
Опрацювати § 43, 44
Опрацювати відеоматеріал за посиланням Кількість населення світу та України. Географія 8 кл.
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
ІІІ модуль
Механічний
рух населення
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
ІІІ модуль
Розселення
Опрацювати § 46, 47, 48
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Етнічний і релігійний склад населення
Опрацювати § 49, 50, 51
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
ІІІ модуль
Зайнятість населення в світі й Україні
Трудові
ресурси
Зайнятість населення в Україні
Опрацювати § 52, 53
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
ІІІ модуль
Населення України та світу
Тестові завдання (ТО) на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
3. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Українських Карпат (Тиж.2:СР)
4. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Українських Карпат (Тиж.3:СР)
5. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Кримських гір (Тиж.4:ПН)
6. 8 клас. Географія. Використання природно-ресурсного потенціалу України (Тиж.4:СР)
7. 8 клас. Географія. Природокористування в умовах сталого розвитку (Тиж.5:ПН)
8. 8 клас. Географія. Кількість населення у світі та в Україні (Тиж.5:СР)
9.8 клас. Географія. Статево-віковий склад населення (Тиж.6:СР)
4. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Українських Карпат (Тиж.3:СР)
5. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Кримських гір (Тиж.4:ПН)
6. 8 клас. Географія. Використання природно-ресурсного потенціалу України (Тиж.4:СР)
7. 8 клас. Географія. Природокористування в умовах сталого розвитку (Тиж.5:ПН)
8. 8 клас. Географія. Кількість населення у світі та в Україні (Тиж.5:СР)
9.8 клас. Географія. Статево-віковий склад населення (Тиж.6:СР)
Шановні восьмикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.

Географія: регіони та країни
10-А клас
Америка
І модуль
Загальна характеристика Америки
Опрацювати
§24
Практична
робота 5 стор. 137.
Підготувати
дослідження.
Орієнтовні
теми для досліджень (за вибором учня/учениці)
1.
«Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток.
2.
Панамериканське шосе – дорога через три Америки.
3.
Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну.
4. Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail.
Опрацювати §25
4. Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail.
ІІ модуль
Країни Америки
США
Опрацювати §25
Сполучені Штати Америки
Зробити скріншот сторінки з результатом
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail
ІІІ модуль
Країни Америки
Канада
Опрацювати § 26
Підготувати дослідження.
Практична робота 5 стор. 137.
Тестові завдання на освітній платформі EdmodoПідготувати дослідження.
Орієнтовні теми для досліджень (за вибором учня/учениці)
1. Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США.
2. Економічна взаємодія вздовж державного кордону
між Мексикою і США.
3. Складники підприємницького успіху української діаспори
в Канаді та США.
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail.
Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
1. 10 клас. Географія. Австралія. Загальна характеристика (Тиж.1:СР)
2. 10 клас. Географія. Австралія. Виробництво продуктів харчування в світі (Тиж.1:ВТ)
Бразилія
Опрацювати § 27
Практична робота 6 стор. 150-151.
Практична робота 6 стор. 150-151.
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати освітню платформу Edmodo або е-mail
ІV модуль
Африка Загальна характеристика Африки
Опрацювати § 28, 29, 30
Підготувати дослідження.
Орієнтовні теми для досліджень (за вибором учня/учениці)
1. Кордони на політичній карті Африки: особливості делімітації
та демаркації.
2. Ангола: успішний розвиток після війни.
3. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну
2. Ангола: успішний розвиток після війни.
3. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну
спеціалізацію та просторову структуру господарства країн
Тропічної Африки.
Зробити скріншот сторінки з результатом і
Країни Африки
Єгипет ПАР
Опрацювати § 31, 32
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати освітню платформу Edmodo або е-mail
V модуль
Україна в міжнародному просторі
Україна в геополітичному вимірі
Україна в системі глобальних економічних відносин
Опрацювати § 33, 34
Тестові завдання на освітній платформі Edmodo
Зробити скріншот сторінки з результатом і
надіслати освітню платформу Edmodo або е-mail
1. 10 клас. Географія. Австралія. Загальна характеристика (Тиж.1:СР)
2. 10 клас. Географія. Австралія. Виробництво продуктів харчування в світі (Тиж.1:ВТ)
3. 10 клас. Географія. Океанія: Мікронезія, Меланезія, Полінезія (Тиж.2:ВТ)
4. 10 клас. Географія. Америка. Географічне положення регіону, сучасна політична карта (Тиж.2:СР)
5. 10 клас. Географія. Америка. Населення. Система розселення (Тиж.3:ВТ)
6. 10 клас. Географія. Особливості економіки країн Америки (Тиж.3:СР)
7. 10 клас. Географія. Америка. Вторинний і третинний сектори економіки регіону. (Тиж.4:ВТ)
8. 10 клас. Географія. США (Тиж.4:СР)
9. 10 клас. Географія. США. Урок 2 (Тиж.5:ВТ)
10. 10 клас. Географія. Канада (Тиж.5:СР)
4. 10 клас. Географія. Америка. Географічне положення регіону, сучасна політична карта (Тиж.2:СР)
5. 10 клас. Географія. Америка. Населення. Система розселення (Тиж.3:ВТ)
6. 10 клас. Географія. Особливості економіки країн Америки (Тиж.3:СР)
7. 10 клас. Географія. Америка. Вторинний і третинний сектори економіки регіону. (Тиж.4:ВТ)
8. 10 клас. Географія. США (Тиж.4:СР)
9. 10 клас. Географія. США. Урок 2 (Тиж.5:ВТ)
10. 10 клас. Географія. Канада (Тиж.5:СР)
Шановні десятикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Завдання
для учнів які складатимуть ЗНО з географії
Алгоритм дій
1. Зареєструватися.
2. Готуйся до ЗНО.
3. До всіх курсів.
4. Географія. Загальна географія.
5. Переглянути курс.
6. Курс.
7. Тиждень 6: Вирiшення
географiчних задач.
8. Лекція.
9. Прогрес.
10. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)
Немає коментарів:
Дописати коментар