Дистанційне навчання 2019-2020 н.р.


 Матеріали 

для дистанційного навчання під час 

карантину

з 12 березня до 29 травня 2020 року






Результати надсилайте на e-mail адрес
nazarencontt@gmail.com

З 10:00 на YouTube-каналі МОН буде гаряче – ми розпочинаємо трансляцію уроків для учнів 5-11 класів на карантині.
Завантажуйте собі розклад на цей тиждень з конкретними темами – та мерщій вчитися) Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.
Для вашої зручності на нашому YouTube-каналі ми зробили окремі списки відтворення для кожного класу, де за розкладом з’являтимуться уроки. Так:
5 клас – bit.ly/USO5class
6 клас – bit.ly/USO6class

7 клас – bit.ly/USO7class

8 клас – bit.ly/USO8class

9 клас – bit.ly/USO9class

10 клас – bit.ly/USO10class

11 клас – bit.ly/USO11class
Якщо у вас не найкращий доступ до Інтернету, то уроки можна дивитися і по телевізору на 14 телеканалах та медіаресурсах.
Більше можна дізнатись тут: bit.ly/3dWJkon


Всесвітня історія. Історія України
(інтегрований курс)
6 -А, 6 - В класи
Антична цивілізація та її сусіди

І модуль
Військова експансія Риму. Диктатура Цезаря

Опрацювати §46, завдання 3 стор. 146, §47

Алгоритм дій.
1. Зареєструватися.
2. Тести.
3. Історія України. Завдання до вебінарів.
4. Пройти тест до теми 2. Стародавня історія України.
5. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)





Римські боги і богині


Зробити скріншот сторінки з результатом і  
надіслати на е-mail

ІІ модуль
Римська імперія. Октавіан Август. Римське право. Мистецтво Давнього Риму. 
Опрацювати §48, §49
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Стародавній Рим



Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail


Мистецтво Стародавнього Риму



Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на
 освітню платформу Edmodo або  е-mail

Уроки  на екрані

YouTube-канал  "Уроки історії Пітона Каа"

Кризові явища в Римській імперії. 
Виникнення і поширення християнства.
 Поділ Римської імперії. Падіння Західної Римської імперії  
Опрацювати § 50, 51, 52
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Римська імперія. Діоклетіан і Константин



Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на
 освітню платформу Edmodo або  е-mail


ІІІ модуль
Виникнення і поширення християнства.
Опрацювати §  52
Опрацювати відеоматеріал за посиланням 
YouTube-канал  "Уроки історії Пітона Каа"
Виникнення християнства (укр.) Давня Греція та Рим
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail


                                                   ІІІ модуль
                                            Поділ Римської імперії. 
                                Падіння Західної Римської імперії  
Опрацювати §  52
Опрацювати відеоматеріал за посиланням Падіння Західної Римської імперії 
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

                                                  ІІІ модуль
Давні словяни 
Опрацювати §  53
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

                                                 ІV модуль
                             Внесок давніх цивілізацій, культур, 
                                        народів в історію людства
Опрацювати §  54
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

                              Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"

2. 6 клас. Історія. Військова експансія Риму. Частина 1 (Тиж.1:ПТ)
3. 6 клас. Історія. Захоплення влади в Римі Цезарем (Тиж.2:СР)
4. 6 клас. Історія. Диктатура Цезаря (Тиж.2:ПТ)

5. 6 клас. Історія. Римська імперія. Октавіан Август (Тиж.3:СР)
6. 6 клас. Історія. Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї (Тиж.3:ПТ)
7. 6 клас. Іст.орія. Культура Давнього Риму (Тиж.4:СР)
8. 6 клас. Історія. Кризові явища в Римській імперії (Тиж.5:СР)

Шановні шестикласники!!!

Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.






Історія України
9 - Б клас
І модуль
Опрацювати завдання на стор. 201 (усно)
iLearn: Безкоштовнi вебінари для підготовки до ЗНО
Алгоритм дій.
1. Зареєструватися.
2. Тести.
3. Історія України. Завдання до вебінарів.
4. Тема 11, 12, 13(1), 13(2), 14, 15
5. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)

Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації
ІІ модуль
Соціально-економічний розвиток українських земель 
Опрацювати § 23
Тести на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

                        Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській  Україні 
Опрацювати § 24
Практична робота. 
Підготувати доповідь «Українська політична думка: між федералізмом і самостійністю», «Правозахисні аспекти в діяльності лідерів українського національного руху».

Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Події революції 1905-1907 рр. в Україні. 

Опрацювати § 25
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Наддніпрянська Україна в 1907-1914 роках

Опрацювати § 26
Опрацюйте відеоматеріал за посиланням 
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель
 на початку ХХ ст.

Опрацювати § 27
Опрацюйте відеоматеріал за посиланням 
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Суспільно-політичне життя 
на  західноукраїнських землях на початку ХХ ст.

Опрацювати § 28-29
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Суспільно-політичне життя 
на західноукраїнських землях на початку ХХ століття.

Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або  е-mail

ІІІ модуль
ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ
 В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 
Розвиток освіти і науки 
в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. 
Опрацювати § 30-31
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail


Українська література, театр. 
Музика в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. 
Опрацювати § 32
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail


Українське образотворче мистецтво та архітектура
 в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.
Опрацювати § 33
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

1.9 клас. Історія України. Суспільно-політичне життя у 60-80-х рр. XIX ст. (Тиж.1:ПН)
2. 9 клас. Історія України. Політизація українського руху в 90-ті рр. XIX ст. (Тиж.1:ВТ)
3. клас. Історія України. Соціально-економічний розвиток у складі Російської імперії (Тиж.2:ПН)
4. 9 клас. Історія України. Суспільно-політичне життя в Надніпрянській Україні (Тиж.2:ВТ) 
5. 9 клас. Історія України. Російська революція 1905–1907 рр. на території України (Тиж.3:ВТ)
6. 9 клас. Історія України. Діяльність українських парламентських громад (Тиж.4:ВТ)
7. 9 клас. Історія України. Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. (Тиж.5:ПН)
8. 9 клас. Історія України. Ідеї автономії та самостійності в програмах (Тиж.5:ВТ)

Шановні дев'ятикласники!!!
Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.

Всесвітня історія
9 - Б клас
І модуль
Моденнізація країн Європи та Америки 
 в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. 
Пробудження Азії 

Опрацювати § 23, 24; завдання 13.
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail


                                                 ІІ модуль
Міжнародні відносини
 (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

Опрацювати § 26
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

                                              ІІІ модуль
                                  Культура народів світу 
                                наприкінці XVIII – у XIX ст.ст.
Опрацювати § 27, 28, стор. 249, узагальнення знань за розділами IV, V (усно). стор. 250-251. Основні ідеї, здобутки, виклики "довгого"  XIX ст.
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail


                              Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"

Шановні дев'ятикласники!!!

Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.



Географія: материки і океани
7 - А, 7 - Б класи


Євразія
І модуль
Географічне положення Євразії. 
Дослідження та освоєння Євразії 
 Тектонічна будова. Рельєф. Клімат 


Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати § 42, 
§43, зав. 3 стор. 207, §44. 
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 41, 
§42, завд. 1 стор. 205, §43. 
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 44, 
§45, завд. 1 стор. 201. 
Алгоритм дій.
1. Зареєструватися.
2. Готуйся до ЗНО.
3. До всіх курсів.
4. Географія. Загальна географія.
5. Переглянути курс.
6. Курс.
7. Тиждень 1: Географічне пізнання Землі.
8. Лекція 2: Географія Нового часу
9. Прогрес.
10. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)
               
Євразія
ІІ модуль
Води суходолу Євразії
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. 
Опрацювати § 45,  §46
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. 
Опрацювати § 44, §45
Підручник. Географія. В.М.Бойко. 
Опрацювати § 46 

Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  надіслати на 
освітню платформу   Edmodo  або е-mail

Географічна номенклатура Євразії


Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo  або е-mail


                                               ІІ модуль
Природні зони Євразії. 
Арктичні пустелі. Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу. Лісостепи й степи. Напівпустелі й пустелі. Субтропічні ліси. Савана. Субекваторіальні та екваторіальні ліси.

Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. 
Опрацювати § 47,  §48
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. 
Опрацювати § 46, §47
Підручник. Географія. В.М.Бойко. 
Опрацювати § 47, 48 
Опрацювати відеоматеріал за посиланням 
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  
надіслати на освітню платформу   
Edmodo  або е-mail

                                              ІІ модуль
Вертикальна поясність гір Євразії. Зміни природи людиною

Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. 
Опрацювати  §48, 49
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. 
Опрацювати § 48
Підручник. Географія. В.М.Бойко. 
Опрацювати § 49 
Опрацювати відеоматеріал за посиланням  ПРИРОДНІ ЗОНИ ЄВРАЗІЇ ВИСОТНА ПОЯСНІСТЬ 
Дослідження Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних комплексів 
(подорож віртуальна з використанням карт атласу)

                                                     ІІ модуль
Населення та держави Євразії
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. 
Опрацювати  §50
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. 
Опрацювати § 49
Підручник. Географія. В.М.Бойко. 
Опрацювати § 50, 51, 52
Опрацювати відеоматеріал 
за посиланням Населення Євразії

                                                 ІІ модуль
Найбільші держави Європи: Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія, Росія.
Найбільші держави Азії: Китай, Японія. 
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. 
Опрацювати  §51, 53
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. 
Опрацювати § 49
Підручник. Географія. В.М.Бойко. 
Опрацювати § 53, 54, 55, 56
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  
надіслати на освітню платформу
Edmodo  або е-mail

                                                  ІІ модуль
Зв’язки України з країнами Європи та Азії
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. 
Опрацювати  §52
Посилання на електронний підручник   Географія. Г.Д.Довгань.
Підручник Географія за 7 клас Г.Д. Довгань, О.С. Стадник

                                                     Євразія                                               
                                                     ІІ модуль
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Повторитити § 42 - 52
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Повторити § 41 - 49
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Повторити § 44 - 56
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  
надіслати на освітню платформу
Edmodo  або е-mail
 ІІІ модуль
Океани
Тихий океан  Атлантичний океан

Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати §54, 55, 56
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 50, 51, 52
Підручник. Географія. В.М.Бойко.  Опрацювати § 57, 58, 59

Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  
надіслати на освітню платформуEdmodo  або е-mail

Знайди на карті острови Атлантичного океану

Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або  е-mail

 ІІІ модуль
Індійський океан  Північний Льодовитий океан
Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати §57, 58 
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 53, 54 
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 60, 61

Знайди на карті острови Індійського океану


Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo або  е-mail

                                                    ІІІ модуль
Вплив людини на природу материків й океанів
Використання природних багатств материків та океанів
Екологічні проблеми материків та океанів

Підручник. Географія. Г.Д.Довгань. Опрацювати §59, 60 
Підручник. Географія. С.Г.Коберник. Опрацювати § 55, 56 
Підручник. Географія. В.М.Бойко. Опрацювати § 62, 63, 64
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і  
надіслати на освітню платформуEdmodo  або е-mail

                            Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"

Шановні семикласники!!!

Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.






Україна у світі: природа, населення
8-А, 8-Б, 8-В клас
І модуль
Природні умови і ресурси  Чорного і Азовського морів

Опрацювати §38. Поміркуйте стор. 197, §39 
Практичне завдання 2, стор. 202

Берегова лінія Чорного моря


Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo  або е-mail


ІІ модуль
Природокористування
Опрацювати § 40. 41, 42 
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

Природоохоронні території України 



Зробити скріншот сторінки з результатом 

(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo  або е-mail 

                                                          
                                                             ІІІ модуль
                                               Населення України та світу
                                         Демографічні процеси та статево-віковий склад
                                                       населення світу та України
Опрацювати § 43, 44
Опрацювати відеоматеріал за посиланням Кількість населення світу та України. Географія 8 кл.
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

                                                    ІІІ модуль
Механічний рух населення
Опрацювати § 45
Опрацювати відеоматеріал за посиланням Механічний рух населення.
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

                                                   ІІІ модуль
                                                                     Розселення
Опрацювати § 46, 47, 48
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

Населення України. Географічне положення міст


Зробити скріншот сторінки з результатом 

(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo  або е-mail 


                                                  ІІІ модуль
Етнічний і релігійний склад населення
Опрацювати § 49, 50, 51
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail
                                                ІІІ модуль
                                          Зайнятість населення в світі й Україні
                                                            Трудові ресурси
                                               Зайнятість населення в Україні
Опрацювати § 52, 53
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

                                               ІІІ модуль
                                        Населення України та світу
Тестові завдання (ТО) на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

                                                     ІV модуль
Природа й населення Полтавської області
Опрацювати презентацію   на освітній  платформі   Edmodo     Edmodo

                                   Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
3. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Українських Карпат (Тиж.2:СР)
4. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Українських Карпат (Тиж.3:СР)
5. 8 клас. Географія. Гірські ландшафти Кримських гір (Тиж.4:ПН) 
6. 8 клас. Географія. Використання природно-ресурсного потенціалу України (Тиж.4:СР)
7. 8 клас. Географія. Природокористування в умовах сталого розвитку (Тиж.5:ПН)
8. 8 клас. Географія. Кількість населення у світі та в Україні (Тиж.5:СР)
9.8 клас. Географія. Статево-віковий склад населення (Тиж.6:СР)

Шановні восьмикласники!!!

Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.







Географія: регіони та країни

10-А клас
Америка

І модуль
Загальна характеристика Америки

Опрацювати §24
Практична робота 5 стор. 137.
Підготувати дослідження.
Орієнтовні теми для досліджень (за вибором учня/учениці)
1. «Бананові республіки»: типові ознаки та сучасний розвиток.
2. Панамериканське шосе – дорога через три Америки.
3. Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну.
4. Зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на освітню платформу Edmodo або е-mail. 

ІІ модуль
Країни Америки
США

Опрацювати §25



Сполучені Штати Америки


Зробити скріншот сторінки з результатом 
(дата, час виконання) і надіслати на освітню платформу Edmodo  або е-mail



                                                   ІІІ модуль

Країни Америки
Канада

Опрацювати § 26
Практична робота 5 стор. 137.
Тестові завдання на освітній платформі   Edmodo
Підготувати дослідження.
Орієнтовні теми для досліджень (за вибором учня/учениці) 
1. Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США.
2.  Економічна взаємодія вздовж державного кордону 
між Мексикою і США.
3. Складники підприємницького успіху української діаспори
 в Канаді та США.
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати на освітню платформу Edmodo  або е-mail.


Бразилія

Опрацювати § 27
Практична робота 6 стор. 150-151.
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

ІV модуль

Африка  Загальна характеристика Африки
Опрацювати § 28, 29, 30
Підготувати дослідження.
Орієнтовні теми для досліджень (за вибором учня/учениці)
1. Кордони на політичній карті Африки: особливості делімітації
 та демаркації.
2. Ангола: успішний розвиток після війни.
3. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну
 спеціалізацію та просторову структуру господарства  країн 
Тропічної Африки.
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

Країни Африки
Єгипет ПАР
Опрацювати § 31, 32
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail


V модуль
Україна в міжнародному просторі
Україна в геополітичному вимірі
Україна в системі глобальних економічних відносин
Опрацювати § 33, 34
Тестові завдання на освітній  платформі   Edmodo 
Зробити скріншот сторінки з результатом і 
надіслати освітню платформу Edmodo або  е-mail

                             Проєкт "Всеукраїнська школа онлайн"
1. 10 клас. Географія. Австралія. Загальна характеристика (Тиж.1:СР)
2. 10 клас. Географія. Австралія. Виробництво продуктів харчування в світі (Тиж.1:ВТ)
3. 10 клас. Географія. Океанія: Мікронезія, Меланезія, Полінезія (Тиж.2:ВТ)
410 клас. Географія. Америка. Географічне положення регіону, сучасна політична карта (Тиж.2:СР)
5. 10 клас. Географія. Америка. Населення. Система розселення (Тиж.3:ВТ)
6. 10 клас. Географія. Особливості економіки країн Америки (Тиж.3:СР)
7. 10 клас. Географія. Америка. Вторинний і третинний сектори економіки регіону. (Тиж.4:ВТ)
8. 10 клас. Географія. США (Тиж.4:СР)
9. 10 клас. Географія. США. Урок 2 (Тиж.5:ВТ)
10. 10 клас. Географія. Канада (Тиж.5:СР)

Шановні десятикласники!!!

Не забувайте в описі до відео дивитися домашнє завдання – воно допоможе закріпити тему і краще запам’ятати матеріал.




Завдання для учнів які складатимуть ЗНО з географії


Алгоритм дій

1. Зареєструватися.
2. Готуйся до ЗНО.
3. До всіх курсів.
4. Географія. Загальна географія.
5. Переглянути курс.
6. Курс.
7. Тиждень 6: Вирiшення географiчних задач.
8. Лекція.
9. Прогрес.
10. Фото (зробити скріншот сторінки з результатом і надіслати на е-mail)

                                                                  Бажаю успіху!












Немає коментарів:

Дописати коментар