Светлана Пилюк дляУправління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Школа молодого вчителя історії
«Від наставника до початківця»
27.02.2020 р. на базі ММК відбулося заняття «Школи молодого вчителя» «Використання цифрових та інноваційних технологій на уроках історії». Вчителі-коучі Назаренко Т.Т., Юницька В.М. (ЗЗСО №5) провели треніг-навчання щодо використання одного з сучасних методів навчання –сторітелінгу. Вчителі познайомились з блогом Назаренко Т.Т., яка продемонструвала можливості блогу, як ресурсу для створення свого інтернет – представництва і використання його в освітньому процесі, інструменту педагогічної взаємодії.
Наталія Горпинченко, методист ММК
27.02.2020 р. на базі ММК відбулося заняття «Школи молодого вчителя» «Використання цифрових та інноваційних технологій на уроках історії». Вчителі-коучі Назаренко Т.Т., Юницька В.М. (ЗЗСО №5) провели треніг-навчання щодо використання одного з сучасних методів навчання –сторітелінгу. Вчителі познайомились з блогом Назаренко Т.Т., яка продемонструвала можливості блогу, як ресурсу для створення свого інтернет – представництва і використання його в освітньому процесі, інструменту педагогічної взаємодії.
Наталія Горпинченко, методист ММК
Застосовуємо онлайн-інструменти на уроках історії26.02.2020 р. проведено творчий майданчик вчителів історії по проблемі «Використання смарт і мобільних технологій у формуванні компетентностей на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін». Дорфман С.В. (ЗЗСО №26), Данилейко О.І. (НВК №16), Назаренко Т.Т. (ЗЗСО №5) провели треніг-навчання з використання у освітньому процесі онлайн-сервісів. Під час заняття вчителі працювали з платформи для створення тестів: Google Форми, Kahoot, Classtime, як використовувати QR-коди у навчанні та інструментами для генерації QR-кодів, з національною онлайн-платформою «Дія. Цифрова освіта», навчальний курс якої дозволить учителю дізнатись, як створити Google форму, як адмініструвати завдання онлайн, як застосовувати інтерактивний формат, як зацікавити учнів та утримувати їх інтерес до навчання.Сьогодні, володіючи цифровими навичками, педагог зможете ефективно та безпечно застосовувати технології в роботі та навчанні, для професійного та особистісного розвитку.
Методист ММК Наталія Горпинченко
26.02.2020 р. проведено творчий майданчик вчителів історії по проблемі «Використання смарт і мобільних технологій у формуванні компетентностей на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін». Дорфман С.В. (ЗЗСО №26), Данилейко О.І. (НВК №16), Назаренко Т.Т. (ЗЗСО №5) провели треніг-навчання з використання у освітньому процесі онлайн-сервісів. Під час заняття вчителі працювали з платформи для створення тестів: Google Форми, Kahoot, Classtime, як використовувати QR-коди у навчанні та інструментами для генерації QR-кодів, з національною онлайн-платформою «Дія. Цифрова освіта», навчальний курс якої дозволить учителю дізнатись, як створити Google форму, як адмініструвати завдання онлайн, як застосовувати інтерактивний формат, як зацікавити учнів та утримувати їх інтерес до навчання.Сьогодні, володіючи цифровими навичками, педагог зможете ефективно та безпечно застосовувати технології в роботі та навчанні, для професійного та особистісного розвитку.
Методист ММК Наталія Горпинченко
Обмін досвідом у ПЗШ №5
Полтавська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів №5 є базовою школою Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського. 30 жовтня 2014 року у закладі відбувся відкритий урок на тему «Київська Русь за князювання Ольги та Святослава», який провела вчитель – методист Назаренко Т.Т. (атестується в цьому навчальному році). Урок проведений в програмі «SMART notebook», з використанням інформаційних, здоров’язберігаючих, інтерактивних технологій. Запрошені методист відділу гуманітарних дисциплін ПОІППО
імені М.В.Остроградського Міщенко І.О., вчителі історії області.
Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня, його пізнавальної діяльності, креативного мислення і самостійності учнів. Учитель Назаренко Т.Т. формує ключові компетентності та компетенції учнів на уроках історії.

Саме тут вчителі проводять уроки історії, української літератури, рідного краю, зустрічі з ветеранами школи
та цікавими людьми, виставки творчих робіт учнів.

Музейні уроки - засіб підвищення ефективності та якості історичної освіти.
Майстерня міста Полтава 2017
українського народу
«Жнива розпачу» вразив учнів жорстокістю влади до українського селянства. Це закон ”Про п’ять колосків”, за яким засуджували навіть дітей, які збирали колоски пшениці на полях, система голодних гетто – ”чорних дошок”.
Звіт про погоду
Немає коментарів:
Дописати коментар